lillskruttan

tycker så himla synd om vår lilltjej just nu. hon har precis fått sina hörntänder och nu håller hon på få framtänderna, så dom senaste 2 veckorna har hon haft feber av och till men idag kom den riktiga febern. 39,3 landade tempen på och hon var helt väck. hon bara kröp upp och la sig i soffan vid 6. och det hör inte till vanligheten. hon brukar i vanliga fall vara i full fart och springa runt, runt och runt. så hugaligen! inte lätt när alla tänderna vill komma med en gång! :(

imorgon är det ju öppna på jamtli, så vi hade ju tänkt att följa med våra kompisar Petter o Sofie med kids, men nu får jag se, beror ju som sagt på hur lillvännen mår. jag tror inte att hon är sjuk, utan att det är tänderna som spökar. men man vet ju inte, så vi får väl se imorgon hur läget står still!

lovisa hade fick också hög feber, fast i söndags. fast hennes gick över efter cirka 1,5-2 timmar. hugahuga!

ikväll har jag hunnit att röjja lite här hemma. jag har rensat bland mina gardiner, så nu har jag en ikeakasse med gardiner som inte ska vara kvar.

men nu ni, nu börjar Drömmen om ett barn på tv3. Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0