knepigt?

lill bruden ville inte ha välling nu ikväll innan hon la sig? hon brukar alltid dricka, jag hoppas för guds skull att hon inte ska sluta. jag slutade när jag var 1 år och mamma ha sagt att det inte var så kul.

idag så är det ju fars-dag. vi tänkte först gå ut och äta, men sen kom vi på att det är nog väldigt många som ska ut och äta och vi hade inte bokat något bord så reine fick fara på affärn och handla. det blev kött, potatisgratäng, sallad och bea. efterrätten blev en prinsesstårta från tages! mumsi! jag gillar inte tårta, men tages tårta är superduper god! speciellt deras lilatårta, minns inte vad den heter. köpte även hallongrottor när jag var där, men dom var inte speciellt goda. jag älskar dom kakorna, speciellt dom som reines mormor bakar, men dom hära var torra.

jag har även hunnit med att jobba och det har gått super bra. jag gillar söndagar, det är perfekta jobbar dagar.

nä, nu är jag alldeles för trött för att sitta här. mina ögon stängs snart, är så himla trött. kanske beror de på att jag var vaken till 23.30 igår och tittade på film och sen upp 7 imorse. jag är helt enkelt inte van.

nu ska jag krypa ner i soffan och lägga mig och mysa med min underbara älskade sambo!
pussohej!


Kommentarer
Anonym

varför lägger du aldrig ut bilder? är ju som roligare att läsa då:)

2011-11-14 @ 10:44:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0