fyfan

jag trodde inte mina ögon när jag ställde mig på vågen igår. absolut inget jag är stolt över, utan det ska helt enkelt bort på ett eller annat sätt. jag ska bara försöka sluta vara så himla onyttig, men allt som är det är ju såååå himla gott. jag vet inte hur jag ska kunna sluta äta jämt, för det är vad jag gör. jag småäter, jämt. så det rekommenderar jag alla som vill gå upp i vikt, ät mycket mat vid måltiderna och stoppa i er allt ni kan därimellan. och läsk, läsk, läsk.... livets dryck? ja, man skulle kanske vilja kalla den det ibland. det är så himla gott och det dämpar faktiskt sötsuget, kanske för att det i stortsätt bara innehåller socker. men de har räddat mig många kvällar då jag egentligen bara vill mula i mig allt vi har hemma, ja, lite av varje... lite glass, en macka, frukt, lite godis, en macka till.. ja,m blä. jag känner mig som en tjockis, och nu när jag sitter här och blottar mina matvanor känner jag mig plötsligt ännu tjockare. som ett matvrak. för dom som inte känner mig, så kanske ni tror att jag är rund som en boll, fast det är jag ju inte, jag är ju inte tjock. men för att vara ärlig, jag har aldrig, i hela mitt liv vägt så här mycket förutom när jag var höggravid. så ni kan tänka er.



bild lånad från google.se


och vet ni vad det värsta är? att jag har kommit till någon sorts punkt i livet där jag förstår att även om jag går ner  vikt igen, så kommer jag gå upp också. jag är inte någon super nyttig människa, jag kan inte vara det. jag älskar chips, godis, strips, bröd och allt vad kolhydrater är alldeles för mycket. och lite eller lagom, vad är det? jag är verkligen ett vrak. jag vet så väl hur man lyckas, men jag orkar inte ta tag i det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0