flyttpackning

ja, flyttpackningen fortstter och det ser ut som jag vet inte vad här hemma nu. men å andra sidan så är det bara två veckor kvar. så man får väl bo i ett kaos tills dess. Jag har hunnit fyllt 10 flyttkartonger och har bara tagit sängkläder och sånt som inte används just nu. Har också tömt förrådet!

bilder kommer faktiskt, jag har försökt tänkt mer på det. så det kommer väl såsmåning om, men just nu hittade jag inte sladden.

nu ska jag klä på mig, sen blire att köpa mer flyttlådor och sen handla. sen idag ska vi på bvc och kika på fridan utslag och blåsor på fötterna. kanske får vi veta vad det är för fel?

tjingeling så länge!


Kommentarer
emma

jo det kan ju mycket väl vara så, men det är hela tiden så, inte bara nån gång ibland hehe. men jag inbillar mig säkert:)vad kul med flytt, vart ska ni flytta:)?

2011-11-16 @ 12:06:21
URL: http://saema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0