blåser jag iväg?

nu är det andra natten i rad som jag vaknar med känslan av att någon är i vår lägenhet, det är lite skrämmande samtigit som jag undrar om det är min morfar som är på besök för att se hur jag har det. i natt vaknade jag två ggr, första gången minns jag inte vad jag vaknade av, men dörrn stod på glänt. andra gången jag vaknade hade jag känslan av att någon var inne i rummet. så skyndade krypa in under täcket. men som dom andra gångerna tar det jätte länge innnan jag somnar om. natten innan vaknade jag också av att det lät som lovisas dörr öppnade sig, först tänkte jag att hon var på väg över till oss, men när hon inte kom steg jag upp och tittade in hos henne och hon sov som en stock. vad händer??

inatt har det ju även blåst hur mycket som helst och det gör de även nu. jag börjar fundera på om jag tar mig på jobbet med bilen eller om jag blåser iväg. jag måste ju skynda mig hem då jag ska på julbord klockan 18 på jamtli.

och nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. känner mig trött i kroppen, men kunde inte sova längre än till halv 9.
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0