veckohandlat

idag har vi varit iväg hela familjen och veckohandlat, men som vanligt kommer man ju inte ut med mycket mat. så det lär väl bli som vanligt att man går och små handlar på affärn här nere iaf. jag har iallafall inhandlat fisk, så imorgon eller någon annan dag när jag har tid så ska jag göra barnmat till frida. jag hade tänkt att göra potatis, torsk i dillsås. men skulle ha köpt vitpepparkorn, för det glömde jag. jag har för mig att man skulle ha i det.

imorgon ska jag iväg på skolan och ta studentfoto, så då måste jag upp tidigt imorgon bitti å raka benen och fixa mig! för jag tror vi skulle fota oss halv 10 och då ska jag ha hunnit skjusa lovisa på dagis innan också. haha, undra vad dom kommer säga när jag kommer dit i studentklänningen! :P kanske kan dra på mig ett par brallor för att de inte ska se så konstigt ut! :P

nu närmar det sig verkligen studenten, jag känner de på mig! men det ska bli roligt! på torsdag ska jag på studentbal, dvs mösspåtagningsbalen! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0