uppehåll

om ni undrar varför jag slutat bloggat så är det för att jag har ett litet uppehåll. hela jag håller på att krascha känns de som. jag orkar ingenting, min lust till motion över huvudtaget är borta, jag är konstant hungrig och mitt humör är inte på topp.

på måndag tänkte jag ta att starta om från början eftersom att i veckan har jag ätit diverse onyttigt. mitt mage mår bättre av att inte äta kolhydrater, men i övrigt pallar jag de inte. för de känns som att jag måste planera hela veckans måltider efter mig, vilket betyder att vi kan inte äta några direkta husmansrätter då de flesta innehåller pasta, potatis eller ris. och det går inte bara att plocka bort och sätta dit grönsaker, för de är inte så gott att äta korv & grönaker, korvstroganoff och grönsaker, skinksås & grönsaker... och att stå och laga två rätter är ganska uteslutet, för det pallar jag inte. sorry, men jag är lite halvlat i köket.

så istället för att utesluta det helt, så kan jag äta lite av det för att anpassa mig till resten av familjen. sen ska jag försöka få tillbaka glädjen och motivationen till att springa innan jag rullar fram som en köttbulle.

god kväll.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0