unga föräldrar

idag har vi varit på ungaföräldrar hela familjen. där har vi ätit våfflor. lovisa har lekt massor med jason & adam. man blir full i skratt när man sitter och lyssnar på dom när dom leker sina "roll lekar". en populär lek numer är mamma, pappa & barn.

sen när vi kom hem så skulle frida få ligga ute i lekrummet och vara med Lovisa. Lovisa tog fram massor med leksaker till Frida, men efter en stund så kommer Lovisa springandes och säger förtvivlat "MAMMA, Frida har sparkat sönder mitt Kitty hus. Vart ska nu Kitty bo nånstans?" Lovisa gick sen in och försökte bygga ihop Kitty huset igen, men då fick ju Frida syn på Kitty huset och alla dess delar. Så hon skynda sig och tog några, men Lovisa tog tillbaka dom och drog hon sen åt sidan och då vart det ett jäkla liv. HAHA.

Mina barn bjuder mig verkligen på skratt, every day. Jag frågade Lovisa "Nu är det väl roligt att ha en lillasyster? När honförstör och vill ha allting som du har". Ni kan ju tänka er vad svaret blev.

Men dom är även snälla mot varandra mina fina barn. Lovisa bytte blöja alldeles själv på Frida idag när hon låg på golvet. Det tycker jag verkligen var super duktigt och jag tror att hon var ganska stolt när hon var klar =)

nä, nu vaknar Frida igen efter sin lilla eftermiddags sömn. Nu blir det bus innan läggdags!
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0