Träning - dag 6

Dagens mat

Frukost: Yoghurt m. fröblandning
Lunch: Kotlett m. sallad och örtagårdsbea.
Middag: Thaimat. (Kycklinggryta m. pytteliteris & en liten vårrulle)

Dagens träning

20 min Lugn morgonprommenix m. Annika
30 min joggingrunda

Övrigt

Idag är en sån här dag då det känns piss i maten. Idag har jag velat äta allt, bröd, potatis, pizza. Ja, allt vad kolhydrater är. Men jag har varit rätt duktig ändå. Jag åt lite ris & en vårrulle till thaimaten, annars har jag inte ätit något. Också tog jag en längre joggingrunda. Sprang rundan ner till Ängsmon och hem. Känns skönt att man kan öka på lite mer. Annars så har jag redan en fruktansvärd träningsvärk i röven och benen, så jag kan ju lova er att jag kommer att ha ont imorgon. Jag kommer nog knappt kunna gå.

Nu ska jag dricka lite vatten innan jag ska hoppa i säng!

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0