Träning - dag 3

Dagens matschema

Frukost: Yoghurt m. kokos, psyiliumfrön & linfrön + 2 hård mackor med keso
Lunch: Kycklingtaco á la svärmor
Middag: Kycklingtaco á la svärmor
Kvällsfika: Morötter och dipp

Dagens träning

Morgonprommenad 30 minuter
Prommenad 45 minuter

Övrigt

Idag blir det ingen jogging och jag känner mig absolut inge pepp. Jag har sån träningsvärk framför allt benen så att det känns som om det går i slowmotion när jag går, så skulle jag springa skulle jag ramla ihop med en gång. Jag är så fruktansvärt trött. Sov till klockan 8 imorse, sen gick jag och la mig på förmiddagen och sov och jag skulle säkerligen kunna sova nån timme nu också. Idag känns de som om hela min kropp skriker efter sömn.

Nä, jag tror jag måste ta en liten powenap så jag orkar med dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0