Träning - dag 11

Dagens mat

Frukost: -
Lunch: Donken
Middag: -

Dagens träning

10 minuters jogging
10 minuters prommenad

Övrigt

Idag har jag inte skrapat i mig mycket mat, men däremot massor med gosaker. Träningen gick inte så hundra idag, jag orkade inte springa så länge för fick så jäkla ont i ena vaden, så därför vart det bara att jag sprang halva rundan och gick resten. vill ju inte få någon överansträngning i benet så att jag inte kan träna.

Kände mig egentligen väl inte helt hundra idag på att springa, men kände verkligen att jag MÅSTE ut trots regnet. har redan haft dåligt samvete för att ha legat inne hela helgen och bara tryckt i mig onyttigheter. jag och baksmälla = inte bra. jag blir inte dålig som dom flesta andra, utan jag frossar i mängder och det finns inget stopp. jag blir verkligen aldrig mätt.


Kommentarer
stina

jag blir likadan nær jag ær bakis! jag bara æter och æter! och onyttigt ska det sjælvklart vara! jag vet inte om man tycker synd om sig sjælv eftersom man ær så himla bakis och dærfør trøstæter man massa skit bara. duktig du ær iallafall :) sjælv kan jag inte længre ha den klænning jag hade nær jag træffade stig, så innan september ska jag gå ner 4-5 kilo. basta :)

2011-05-16 @ 09:41:28
URL: http://kalaskula.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0