stan

godmorgon kära läsare!

om en stund ska jag lämna lovisa på dagis, sen måste jag och reine åka ner på stan. reine ska köpa en ny mobilladdare, eftersom han glömde sin på bb när vi låg där och min laddare glömde han i hammarn. också skulle jag behöva köpa en jacka till studenten, halsband & nå fina örhängen. också nå fint som frida kan ha på sig. lovisa har ju nyss fyllt år så hennes garderob är fylld med nya fina klänningar.

jag skulle även ha varit och kikat på något fint tyg. mamma ska sy en sittdyna till fridas sittdel till vagnen eftersom att det inte är så skönt att sitta på läder. jag skulle vilja ha något lila eller blommigt tror jag. jag skulle ju även behöver köpa nån jacka eller liknande till hon också, helst i rött.

nä, kanske bäst att att börja klä på mig & barnen. sen vandra ner i bilen och hämta vagnen. skulle ha bytt till sitt delen också, frida gillar att kika, hon är inget fan av att ligga stilla i vagnen längre.

tjingeling



Kommentarer
Jossan

Hej! Alltså, jag har också en tillhörande sittdel åt min vagn, men det är ingen sufflet på den, eller va det heter, haha. Och jag får verkligen inte bort den som är fast på liggdelen. Har du någon aning om hur man gör? Joline vill också helst sitta upp och spana och det är ju bra med en sele så hon inte trillar ut då hon inte är så stabil sittandes ännu!

Kram.

2011-05-30 @ 10:11:23
URL: http://tensby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0