sjukelisjuk

Igår kväll small det bara till och jag blev super sjuk. Hade så fruktansvärt ont i öronen och halsen, speciellt när jag skulle svälja. Gjorde nästan ondare i öronen än i halsen. Kunde heller knappt prata. Men efter massor med honungsvatten, nässpray & lite sömn så kändes de lite bättre och har faktiskt gått bra hela natten. Jag tror också att jag hade feber. Jag kan knappt äta eller dricka, iallafall inte de som är kallt. Så ska ringa på HC idag när dom öppnar och se om jag får komma dit så att dom kan kolla på mig.

Hugaligen! Nu ska jag försöka få i mig lite mer honungsvatten, men det blir ingen körfälts grill ikväll iallafall. känner att jag hellre skulle vilja vara pigg & kry på mösspåtagningsbalen & studentfotot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0