shopping

jag tänkte ju vara smart idag. så vi åkte på lillänge istället för att leta en jacka till mig, var på kappahl som syrran hade köpt sin. men dom hade ingen kvar och inte hade dom någon htc laddare heller, så det blev så att vi fick packa oss in i bilen igen och fara ner på stan. jeansjackorna på kappahl var slut, så jag letade vidare, hittade en på h&m men insåg snabbt att jag verkligen inte passar i jeansjackor. fick helt enkelt svar på varför jag aldrig ägt någon. köpte istället en svart kavaj som jag ska ha.

sen blev de två tröjor på gina också á la 49 :- /st. fick också en stegräknare av min kära sambo, en rosa. så den tog jag på mig vid halv tre tiden och nu står den på 5628 steg. känner mig ganska impad. tänk om jag hade haft på mig den när jag vandrat på stan också.

det ska bli intressant att ha på sig den i sommar när man jobbar. då går man ju hela dagarna och benen bara värker på kvällarna. så det ska bli kul och se hur många steg man verkligen går på en vanligdag på jobbet.

imorgon är de fullfart hela dagen. bla så ska vi pynta flaket. wooooow.
tänk, på onsdag tar jag stundenten. jag kan inte förstå att det är sant.
nä, nu ska jag hosta vidare och hoppas för att min rethosta ska försvinna tills på onsdag.

nattinatti girls and boys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0