Programbalen

Nu är programbalen avklarad. Det var en super trevlig kväll, skulle mer än gärna gå en gång till. Känns lite trist att inte kunna använda min fina balklänning något mer. Jag skulle vilja gå på fler baler. Det tråkiga var väl att det inte var någon direkt underhållning och att hela balen i stort sätt dog ut efter att desserten serverats.



Bild 1: Min plats
Bild 2: Jag & Therese
Bild 3: Jag & kusin Joel

Det hade gått super bra för Frida att vara med farmor och farfar också. Hon hade varit så himmelens snäll, vår fina tjej.

Nu har vi mösspåtagningsbalen kvar, jag hoppas verkligen att den blir minst lika rolig.

Idag hade jag tänkt träna osv, men det kan jag ju säga är kört. När jag är "bakis" så äter jag som en häst och det ska gärna vara flottigt också. Så idag blir det förmodligen pizza! Jag har redan avverkat fil, ostkrokar & cola. Och inatt var jag på donken. Jag blir verkligen aldrig mätt dagar som denna.

Nä, om man kanske skulle ta och beställa lite käk!
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0