Mår skit

Idag mår jag skit. Och jag vet inte vad de beror på? När jag vaknade imorse kunde jag knappt bära Frida, hela kroppen var som gelé och de kändes som om jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst. Det kändes och känns även som om pulsen ska hoppa upp ur halsen. Plus att kroppen kliar, mest hårbotten och halsen. Kan detta vara biverkningar sen jag färgade håret igår? Vet ju att jag inte tål det, men brukar bara få lite klåda och sen är det ok. Också mår jag lite halv illa. Också ena sekunden så toksvettas och och andra sekunden fryser jag. What is going on?

Så imorse blev de ingen prommenix, jag orkade inte ens gå med Lovisa på dagis så det fick Reine göra. Jag mulade i mig massa frukost, yoghurt  m. min himmelska fröblandning och 2 hårdmackor.

Fyfy, det blir nog helt enkelt ingen mer färgning. När detta börjar växa ut så får jag slinga det så lik min rätta hårfärg sen äre stopp, jag vill inte tappa allt hår på kruppen.

Nu ska jag lägga mig framför tvn en sväng innan det bär iväg till skolvärlden. (plugg,plugg, plugg)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0