Träning dag 2

Spring i benen eller så inte. Jag kan lova er att dagens joggingrunda var dubbelt så jobbig. Jag vet inte om det är värmen som ställde till det? Också fick jag ont i magen på vänster sida, vet heller inte vad det var. Så fick bli fifty-fifty powerwalk/jogging.


Ready to run



Dagens träning

15 minuter jogging
15 minuter powerwalk

Skänker lite extra power till min kära bror som springer S:t olofsloppet. Jag tror det började idag? Jag tycker lite halv synd om dom som ska springa i den här värmen i 4 dagar, men tur att han brukar träna i värmen då&då. Men jag håller tummarna för att det går bra och att dom kommer vinna hela skiten! :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen! Sen ska jag lägga mig och sova så att jag är pigg imorgon då det står jobb på schemat! Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0