sommar

Nu är det härligt, var ute och kollade vädret igår kväll och det ser ju ut som att det ska vara rätt okej väder i veckan och i helgen verkar de bli kanon! Känns skönt med lite värme, den är efterlängtad må jag säga.

Nu börjar min föräldraledighet med Lovisa, eller ja är ju hemma med båda kidsen. Men iallafall så skulle jag ringa på dagis nu på morgonen för att säga att Lovisa inte kommer nu på två-tre veckor. Men dom svarar inte? Jag har ringt två gånger och hur länge som helst, men får inget svar. Även om jag inte hade tagit ut föräldraledigt med henne hade de kännt värdelöst att ha hon på dagis i tre timmar varje dag, då hinner man ju i stortasätt bara lämna, gå hem och sen hämta igen.

Frida hon har börjat ta sig framåt nu, det går inte så fort men de går iallafall framåt. Lovisa flyttar på en bil hela tiden som Frida inte får leka med, men hon kommer tillslut fram till den iallafall. Lillgumman då!

Nä, nu ska jag ta och göra ordning gröt till lillfisen.
Sen blire fil m.frön åt mig & storfisen!
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0