Sommar och sol

Idag är det också sommarväder. Och vet ni en sak? Jag är ledig idag =) Dock jobbar jag i morgon, men är ledig på onsdag också. Sen jobbar jag tyvärr på tors-fred också, men vet ni vad de innebär? Pengar, pengar... Ja, ibland är jag ganska smart jag med.

På fredag när jag slutar jobba så styr jag "goffe" mot Hammarstrand där jag ska hälsa på mina föräldrar, svärföräldrar, syster m.familj & kära barndomsvänner! Också självklart bjuder ju helgen på crusing, årets höjdpunkt i Hammar'n. Känns jätte roligt för man träffar alltid massor med gamla vänner som man inte träffat på länge! Jag ska bla hinna med att träffa Towe, som varit en av mina bästa vänner högstadiet igenom. Tyvärr har kontakten tappats på dom senaste två åren. Så det ska bli super kul att träffa henne, och så hon få titta på Frida :) Och Lovisa för att se hur stor hon blivit.

Nu ska jag kolla på våra bästa år, sen ska jag hämta tvätten i tvättstugan!
Också ska jag ta hand om mina busiga tjejer.
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0