jobbjobb

Idag har jag jobbat. Det har faktiskt varit skönt. Det har ju varit kanon varmt, men solen har ju inte varit framme så överdrivet mkt. Men imorgon ska det tydligen bli kanon väder och vet ni vad? Då är jag ledig! Så då ska jag pussas med min kära sambo & mina barn! För sen på kvällskvisten ska dom åka till farmorn & farfarn så då blir jag alone! Men det gör inte så mycket, då ska jag få sova hela nätter och slippa kliva upp klockan 6. Också på fredag efter jobbet åker jag till dom igen! Sen på lördag blire crusing, nu håller vi bara tummarna för att vädret blir kanon & att vi slipper regnet.

my dear friend moni ska också klippa mig! yees!

nu ska jag mysa med min stortjej för lilltjejen sover!
tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0