home sweet home

borta bra men hemma bäst säger då jag. när man har varit i hammarn och sen kommer hem till stan är det som att trycka på en knapp, jag faller ihop som en säck i soffan. jag är helt slut i kroppen.

idag fick vi iallafall åka med simpan in till stan eftersom att min bil ska på besiktning i veckan. håller tummarna för att den i år också ska rulla igenom besiktingen utan anmärkningar. så denna vecka så får jag köra reines klumphög. men de funkar väl de med.

igårkväll så rubbade jag och pappsen upp min lilla pärla lite. sen imorse skulle vi fortsätta, men när jag klivit upp hade pappa redan rubbat ännu en gång + vaxat. så nu glänser den! tack pappi <3

annars så gör vi inte så mycket. vi bara tar de lugnt och njuter av ledigheten. nu är jag ju mammaledig med lovisa, känns lite konsigt men jag tar ut de sista dagarna på henne för att fylla ut plånboken min i juni. mammadagarna med frida spar jag till hösten då jag ska vara mammaledig med henne.

nu har jag bytt till sittdelen på fridas vagn eftersom att hon far runt som en ångvält i vagnen. haha men det känns som att hon skulle ha varit lite större, men men. jag får väl ha liggläge på den så göre inte så mkt.

nu sitter lovisa vid datan och ska måla. tänk om man själv kunde va så haj på datan när man var liten, en annan satt ju som ett frågetecken vid datan när man var 7-8 år.

nääää, nu ska jag mysa med min gubbe!<3
pöööösss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0