hammarn

andra helgen i rad nu som vi är i hammarn. det är ganska skönt, finns lite mer för kidsen att göra (reine & lovisa). så igår så var vi på släktträff hos min faster, det var trevligt och roligt att träffa alla igen. träffar inte släkten från pappas sida så ofta. idag så har vi varit hemma hos mina föräldrar, lovisa har lekt med kusinerna moa & maja. frida har tjurat på med att vara vaken eftersom hon dom senaste dagarna inte har velat sova så mycket.

imorgon åker vi tillbaka till staden igen. najjjs! sen på fredag far vi tillbaka till hammarn igen, eftersom min & joels studentmottagning är på lördag. fett! får väl se sen då om de blir nån systemkamera sen, vore ju som min lilla önskan.

nu så ska lillan sova. lovisa är och fiskar med reine, peder & simpan.
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0