Trött så trött

Nog för att jag brukar vara trött, men så här trött brukar jag inte vara. Jag kände noll ork att kliva upp imorse och sen somnade jag när jag tittade på våran bästa år, vilket jag aldrig skulle ha gjort annars. Nu på eftermiddagen har jag hållit igång och städat så nu var ju energin på noll igen. Känns som om jag somnar snart.

Frida är iallafall en  liten buse! Hon älskar när hon får Lovisas uppmärksamhet och vad kan bli bättre än när Lovisa busar & leker med Frida? Det är ju suuuper kul. Man önska ju att man hade med kameran överallt, speciellt filmkameran. Just nu sitter dom på golvet och busar, när Lovisa skrattar så skrattar Frida. Och nu kommer Frida och kryper upp i soffan och sliter tag i Lovisas grejer.

My girls! <3

Nä, man kanske ska ta och ställa i ordning nån middag!
Tjingeling


Kommentarer
emma

precis! det tycker jag också:)

2011-07-04 @ 23:02:20
URL: http://saema.blogg.se/
Anonym

haha kommer hon upp i soffan nu? va kul! :P

2011-07-06 @ 21:33:56
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0