överallt

Frida är överallt och det är inge ljug. Jag förstår inte vad hon får all energi ifrån. Hon går runt soffan, kryper runt lägenheten, leker med leksakerna en stund, hittar något nytt att klättra upp emot, kryper vidare och hittar något annat som man inte får ha osv.... Man skulle ha varit i en stor gympasal.

Om vi skulle köpa en lära-gå-vagn så skulle jag inte bli förvånad om hon sprang runt med den i lägenheten! help me! hon är ju alldeles för liten ongen! Hon är ju bara 7 månader. Jag känner verkligen nu vad Lovisa har varit lugn jämfört med den här busen! Lovisa började i den här åldern att åla sig fram och Frida hon går utmed möbler.

Ja, det är ju verkligen skillnad.
Men nu ska jag göra mig redo för jobbet!

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0