farligt farligt

idag har jag insett att det är farligt att jobba på barnens hus när man har små barn, man hittar ju MASSOR med saker som man vill ha. idag har vi bla fått hem några nya vagnar från Emmaljungas sortiment 2011. och jag är så kär i en färg som heter pp black/pink. den är så himla, himla fin. om jag visste att jag endast kommer få flickor så skulle jag köpa den! även pp black/green är också himla snygg.

ååh, vill verkligen ha! den är svart med rosa detaljer & innuti så är det rosa elefanter. Så himmelens fin! eller söt.
men nu har jag ju redan en ny vagn! jag får ta och piffa upp den lite med ett parasoll & en härlig dyna till!

nu ska jag ut till min sambo & mina barn som är ute i de härliga vädret och leker!
tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0