dålig update

sorry att jag varit så dålig på att uppdatera, men jag har helt enkelt inte haft någon tid över? vet inte riktigt vad jag gjort, men tiden har bara sprungit iväg.

igår jobbade jag en sväng på dagen och sen när jag slutade så for vi ner på stan och åt middag på Volos med Micke, Annika och barnen. Det var super gott! Sen gick vi på hemmakväll & köpte lite godis. Sen när jag kom hem gick jag över till Annika och lånade en film (Just Go With it), en sjukt bra & rolig film. Jag ska se till att se den en gång till med Reine också.

idag iallafall så fick vi sovmorgon, fridan sov nämligen till halv 10. så sen dess har de varit full fart. jag har möblerat om lite, städat, tvättat, diskat & handlat. all by my self. reine är nämligen med sin lillebror idag, för att han för omväxlingens skull ska få se något annat än denna lägenhet.

idag ska jag vi iallafall äta lax. mums vad gott! med potatis, wokgrönsaker & romsås. det är ju inte allt för ofta som vi äter fisk, så då passar vi på medan reine inte är hemma eftersom att det typ bara är han som inte äter fisk.

min svärfar fyller år idag, så grattis till han!

nu ska jag lägga mig och slappa på soffan en stund innan jag ska börja med maten.
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0