Sorry

Förlåt för dålig uppdatering, men som jag sa så har vi inget Internet och får inte de förrän i Januari. Så nu sitter och och lånar intenet hemma hos Peder och Sofie. Har precis skickat in mina skoluppgifter, näst sista. Så från och med februari så  kan jag glatt säga att jag ska vara föräldraledig, ingen skola.

I Brunflo trivs vi bra, det känns jätte bra och det är verkligen kanon för barnen. jag längtar verkligen till sommarn när jag bara kan ha balkongdörren öppen och dom kan springa precis som dom vill.

Nån dag ska vi väl ta som vi ska sätta upp alla hyllor, tavellister, tavlor och lampor. Så kanske det börjar bli klart nån gng.men de blir väl! frida är ju som liten tokunge, så man har inte så mycket tid om dagarna som man kan fixa och dona!

Och nästa gång jag skriver så håller jag förmodligen på att skola in vår stora "lill" donna på dagis! Lovisa börjar på dagis i Brunflo under Januari.

Tjingeling,

Liiiiiiiiiiiiinnnéa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0