redo

nu gör vi oss redo för att snart åka till efterlängtade teneriffa. idag har jag hunnit städa, packa ner kläder, handdukar & en del toalettartiklar. nu ska jag snart fara iväg på barnens hus och köpa en leksak till frida som hon ska få på flyget, kanske roar det henne en liten stund iaf. ska sen iväg och hämta reine så ska vi fara och handla det sista. reines föräldrar är här och är barnvakt åt barnen så vi får stöka på ifred. nu må jag nog fixa i ordning lite till och se vad som behövs inhandlas, sen far jag på affärn. men först på barnens hus, mitt kära jobb.

tjingeling gott folk!


Kommentarer
Anonym

ja de kommer bli många jobbiga månader.. men skönt sen när vi är klar :) ha det så bra på semester! kram

2011-08-28 @ 23:18:01
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0