nytt igen!

kände att jag ville ha någonting nytt igen! men fortfarande något tillfälligt, orkar inte sätta mig ner och fixa och trixa. men ska väl göra de nånting framöver, kanske när jag är mammaledig, kanske får man en stund över då. nu ikväll hade jag tänkt att färga håret, men reine är hos grannen och ser på film så vi får väl se hur sent de blir. men blire inte så sent så blire nog färgning. nu fanns inte färgen som jag brukar ha, tur ändå, för de är ju en rätt mörk färg. vi får väl se vad det här blir för färg. jag hoppas iallafall på en färg i hela håret, inte som de är nu och 500 olika färger.

imorgon har jag bestämt att vi ska åka och bada! för då ska jag njuta av sista lediga dagen innan 4 days work.

nä, nu ska jag gå och skära upp lite melon! :)
nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0