Nu; Ledigt

Det här var en bra arbetsvecka. Arbetat tre dagar och nu är jag ledig i fem dagar. Så nu är det myspys med familjen som gäller. Annars ska jag även hinna med det här;

- Hämta Fridas pass
- Tvätta
- Köpa en napphållare till Frida
- Shoppa lite kläder
- Ev. köpa en ny bikini
- Storstäda
- Baka Vitkladdkaka
- Ev. kolla på en bältesstol till Lovisa.

Ikväll blire nog vilning, jag är så himla trött i hela kroppen. Kanske kan det bero på lite sömn & jobb. Men det är verkligen kul på jobbet. Jag har börjat komma in mer och mer på babyavdelningen nu, vilket betyder att jag kan hjälpa till ännu mer. Just nu håller jag på att lära in mig på Teutonia barnvagnar & bilstolar. Det är väldigt mycket att lära sig & det tar tid. Vissa kan ju bli väldigt irriterad och tycker att när man arbetar där ska man kunna allt, men det är ju tyvärr så att det tar tid att lära sig eftersom det är så pass mycket att lära sig & tid över till att lära andra är det inte så ofta det finns. Men iåmed att jag har haft praktik där så har ju jag haft möjligheten att få stå bredvid och lyssna när en ordinarie personal gått igenom vagnar & diverse.

Det var väl det jag hade att säga just nu. Så nu när jag lättat lite på hjärtat ska jag ta och göra i ordning barnen för nattning som fortfarande  är vaken.

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0