ledig idag!

idag är jag ledig och det är faktiskt hur skönt som helst. dock är jag hur trött som helst då frida kommit in i en period då hon äter på nätterna och knappt på dagarna. hon sover väldigt oroligt också. så jag är så fruktansvärt trött. skulle kunna somna nu. känns som hon gått tillbaka till de stadie där hon var när man ammade henne.

men här gör vi iallafall framsteg varje dag som de känns. mamma och pappa säger hon nu. hon börjar även bli tuffare & släpper mer och mer. vilket leder till att vi ramlar mycket mer. frida älskar gå vagnen som hon spriger runt med! :) hon öppnar alla skåp hon ser och försöker riva ut allt. alla prydnader om mamma har är extra roliga & när mamma säger nej så skrattar vi bara och tycker det är ännu roligare. frida, hon är vår lilla busunge!

lovisa, lilla mini-mamman här hemma. hon har koll på varenda grej som frida gör och är väldigt duktig på att säga till henne. men hon älskar även att busa med sin syster. något annat hon också gillar att göra är pyssla, leka mamma, pappa & barn, samt laga mat i hennes lilla kök. hon tycker även om att hjälpa till här hemma, som diskning, städning, bakning och matlagning. lovisa, hon är vår lilla prinsessa!

nu ska jag ringa bvc och se om hon har nån tid för vägning&mätning innan vi far till Teneriffa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0