JAAAAA!

nu är det klart! nu har jag fyllt i ansökan till ekonomiassistent utbildningen, så nu får vi väl de då om jag kommer in eller inte. det ska bli intressant att se. har ju sökt distans kursen, så man kan ju plugga hemifrån & va mammaledig samtidigt. kursen skulle ta 38 veckor om man pluggade på halvtid, vilket jag ska om jag kommer in. så nu håller vi tummarna och hoppas på de bästa! :)

sen så får jag förhoppningsvis ett jobb som ekonomiassistent! det är ju inte helt fel de heller. jag tror att det skulle passa mig bra, då jag är en riktig datanörd som gillar att hålla på med bokföring osv ;) knäppis var väl ett annat ord för det.

nu ska jag granska min lönespec!
sen sova, för imorgon äre jobb igen!
tjingeling


Kommentarer
Magda

Håller tummarna för att du kommer in:-)

2011-08-23 @ 23:12:15
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0