godmorgn!

jag tror jag tagit lite ledigt från bloggen ett tag, jag har inte haft någon tid till att uppdatera. lovisa min lilla pärla har precis vaknat, den andra lilla busen har varit uppe sen 7. i helgen har vi iallafall varit hemma i hammarn då min bror hade 30 års kalas i lördags. i lördags dag var vi på kopperhällan och badade med syster & family. Igår var vi till övsjö & badade med Micke, Annika & kidsen. Tror inte jag varit till Övsjö på dom senaste 10-12 åren, men de var lika fint nu som då.

Idag hade jag tänkt åka på Lits Camping och badat, men det verkar inte vara något kanonväder ute. Så vi får väl la se om de blir nåt bad idag eller om vi hittar på nå annat.

Nu ska jag göra lite frulle till lillfisan!
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0