badbad



Idag har vi varit iväg på Lits Camping och badat. Det var verkligen ett kanonställe, så dit kommer vi åka fler gånger. Jag som är världens badkruka slängde mig i vattnet och hade faktiskt lust att ligga där hela dagen, dock kan man ju inte de då man har kids. Jag smörjde ju dock inte in mig själv, då jag kände att jag hade en dag på mig at få lite färg. Vilket resulterade till att jag bränt mig på axlarna, men de var inte så himla farligt. Värre har man ju varit med om. & lite färg fick jag ju! :)

Nu längtar jag verkligen tills vi ska till Teneriffa. Jobbigast kommer att vara Frida, då man inte ska ha hon i direkt solljus också har hon kommit upp i åldern då hon vill krypa runt på backen hela tiden. Man får väl passa på att sola medan hon sover ;)

Nu skulle jag ha letat mig en bikini, byter ju varje år då jag aldrig hittar någon som jag trivs i! :(
Kanske ska kika runt lite på nätet och se om jag hittar nåt! Nästa långledighet blire att springa på stan .
Imorgon äre dags för work igen. Farmora är här och barnvaktar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0